Nu så är det klart

Nu är städningen klar :) hann precis tills tjejerna vaknade :D Good!

både plocka upp det som låg på golvet och damma, dammsuga och skura :) och tvätta toaletterna ;P haha
Duktiga jag, och klockan är bara kvart i 10 :O Japp men skönt är det.. synd att inte vädret är nå fint... för känner för en promenad men de e inge skoj och gå i regn :(
Men hoppas på att mamma vill åka till owes och lite sånt idag :) då får man ju komma ut och gå i affärer ;P hihi

Nu ska ja kolla efter lite recept :P tänkte att jag ska baka lite tills imorn då vi ska ha en lite mammaträffa här hemma är det tänkt :)
Mysigt^^

Dock ska ja försöka hitta något sockerfritt så att även jag kanske kan smaka en liten bit ? ;)
men tänkte även baka typ sockerkaka för dom andra som får käka socker å sånt :P haha
alla får väl men om jag gör det så bryter jag det jag byggt upp i 5 snart 6 veckors tid ;P

 

Näe nu är det dags för frukost:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback