Onsdag morgon!

Ja, idag blev det morgon tidigt.. 05.13 stod klockan på när jag hörde nellie prata nere i deras rum :P
Då var det bara att kila upp och Emmelina sov vidare ca 30 min till :P

Jaja de fick välling sen har dom lekt massa :) och jag med ;P
Men har även pillrat lite på steffis blogg.

Nu ligger dom små å sover en stund dom va så trötta.
Och jag ska strax hoppa in i duschen så man har det klart sen.

Vid 9 kommer farmor min hit och vi ska knalla ner till maria kyrkan och gå på forellen. Barnsång :) vi va där i våras sen har dom haft stängt under sommaren, och dom drog igång igen nu i mitten av sept eller något. Men sen blev de ju som de blev med mig så därför har vi inte hunnit varit dit nå än. Men idag så :)
Dom tycker det ju är så skoj på sångtimmar :P


Sen i eftermiddag ska jag och steffi ut å promenera igen :) och jonathan jobbar över idag så får se vad man hittar på sen då.

Blir en egenmysk kväll vid tv:n ikväll :( men det är ju inte så ofta det händer så^^

Btw kolla in steffis blogg :) stephanielindskog.blogg.se hon ska börja blogga igen :) Och jag fick äran att fixa bloggen hennes, ska fixa lite till på den ;P


Men nu måste ja in i duschen så jag hinner de innan dom små vaknar :P


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Okej tack ändå :) får leta vidare efter någon som har :)

2010-10-13 @ 11:54:34
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback