Sovtime...

För dom små, typ 1-2 timmar :)
Vad ska man då hitta på ? Blir iaf till att fixa sig tills vi ska iväg när jonathan slutar, ska iväg å handla lite..

Lite små saker här hemma som fattas, mjölk och våtservetter typ. Kanske lite grönisar till mig.. iaf tomater ;P

Aja, kanske ska ta rätt på det jag ställde till med igår oxå.
eller det ända jag behöver göra är att öppna dörren till lill toan här nere och ta bort en handduk som ligger där inne. Å jag vill inte.. känner doften stiger redan nu :P
BLÄ !

Ni kan kanske gissa vad jag gjorde igår när jag va bakis och mådde apa :P
Haha!


Men nu tänkte jag ägna mig åt något annat i bloggen här .
Det är så att jag tänkte försöka dra ihop den där mammaträffen här hemma som aldrig blev av ;P
Så ni som läser min blogg och är intresserad att komma hit med era barn och leka en dag.. kan ni den 20:e okt ?

Annars får ni gärna ge tips om något datum :D
något ska vi dra ihop iaf :)

Kommentarer
Postat av: angelica

hej ja jätte billigt jag kan kolla nr och skicka det till dig:)

2010-10-11 @ 15:25:42
URL: http://davinekevinelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback