Tagit det lugnt

Det är vad jag gjort idag, eller jag har varit ner på stan en sväng medans dom små sov i vagen :)
Uträttade lite saker som behövdes^^

Köpa hostmedecin,honung och sådana saker :P

Sen har jag grejjat här på bloggen massa ;P hihi

Vad tycker ni ?
Och för er som inte vill ha musik så kan ni stoppa det på musikspelaren som i detta fall är en Ipod. alla kanske inte vet så lika bra att skriva ut de ^^

Har en tredje sjukling här hemma nu med ;P jonathan är förkyld som bara den :/ å min hals känner jag av.. men knaprar halstabletter ja ;P
Så de känns bättre .. så de e bara å hoppas :)

Snart ska dom små sova, dom är skit trött idag igen, men mycket är ju för att dom är förkylda :/
Sen ska vi fixa nån mat, då jonathan inte ha nå sug efter mat så har jag väntat tills han fått de.. men de har inte kommit ännu men de e väl för att han är sjuk.. :P
Men min mage börjar kurra nu så måste käka ^^

Sen blir det bara mys i soffan framför tv:n :)

Imorn vet jag inte alls vad som sker ;P Det visar sig!
En lugn dag skulle jag tro att det blir med, eftersom att alla är lite små krassliga utom jag.. men så kanske jag inte ska säga? Då kanske de kommer inatt... buhu


Nä nu ska ja mysa me familjen innan läggdags för dom små :)




Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Hej. Vilken fin design du gjort! Läste om att du blev sjuk vad synd hoppas du har bivit bättre! Jag har helt enkelt glömt att skriva tillbaka efter att du skrev till mig :S

2010-10-05 @ 19:05:33
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback