Tisdag morgon

Och det är svart ute, man blir så mkt tröttare när vädret är så här.. .gosh!

jaja, igår kväll skulle jag ju iväg på mary kay, men fick inte tag på sara och ringde henne och kollade efter henne men hittade henne inte. Så det blev inget :(
Men de kommer fler gånger :)

Sen när jag kom hem höll jonathan på att lägga dom små :) sen blev det bara soffläge å kolla på tv:n.

Och idag då, vad sker ? Jo jag ska försöka städa nu på förmiddagen utifall det blir en tripp till owes med mamma, Då vill jag hinna städa före ^^
Måste köpa nya krukor och blommor till köket. Då barnen hade ner en kruka i köket igår och för mig går det inte att ha olika krukor i fönstret jag måste ha samma ;P
Och dom blommor vi har nu kommer troligtvis inte att passa krukorna som vi köper så då lär det bli nya sånna med. Dock ville jag ju ha nytt i köket men ville ju inte att någon av de som står där skulle gå sönder för de :(
Jaja det är som det är nu :P

Hoppas dom små vill sova förmiddagsluren tillsammans idag, blir så mycket enklare om det blir så för då kan jag städa utan att någon stör :P


Näe nu ska ja lägga mig på govlet och busa med dom små :D dom tycker det är så roligt när man ligger på govlet så dom får klättra på en eller att man leker hund :P haha

Sötnosar <3 Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback