Tisdag...

Det är de idag, och vi har inget planerat förutom en prommis med steffi :)

Det blir bara till att slappa och busa med dom små, dock har jag sovit konstigt inatt och har skit ont mellan skulderbladen :(

Jaja, igår var det min dag som jag gruvat mig för i 3 veckor, det var att ta bort plåstrena :(
Usch var äckligt de, men de gick ju bra.
Det ser bra ut iaf :)

Det blev inte så mkt igår när jonathan kom hem, vi hämtade han på jobbet. Åkte och handla lite och sen blev det bara matlagning och sedan bus med tjejerna. sen var de dags för dom att sova.
Och efter det fixade vi disken och fixade lite med tvätten.

Och sen efter det blev det soffhäng med tv tittande. Det blev paradise hotel som började igår 19.30 på 6:an.
Sen blev det de som va kvar av ullared :)
Somnade rätt tidigt igår, både jag och jonathan var helt slut.
Men det är skönt de med :)

Nu börjar dom små bli gnälliga igen, dags för en sovtur snart.. :P
Då ska ja passa på att hänga tvätten och sedan sätta igång en till maskin :)


Näe nu blir det lite bus med dom små.. inte sitta här vi denna dumburk :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback