Torsdagen har varit

kanon om man frågar mig :)
först en tidig morgon dock.. men fick sova 1 timme ca när dom små sov :)
Sen efter frukosten gjorde vi oss klar för en prommis med steffi. Den blev 1,5 timme lång :P
Sen gick vi hem hit och käkade lunch för att sedan åka vidare mot stan för att gå till komvux och kolla kurser till mig :)

Det gick snabbt, jag ska läsa svenska och engelska och sedan två kurser till. Sen nästa höst blir det någon utbildning.
Ska tänka lite på de men kanske textillärare ?
Hmm vill ju hålla på med både barn och textil så varför inte ?

Jaja de fixar sig sen de ;P
Men sjukt taggad till att börja läsa :)
Ska göra engelska prov nästa vecka^^ eller ja de e ju mer som test för att se vad jag kan och sånt.

Sen har vi bara åkt hem och gjort mat, käkat och nu sitter jag här och har två trötta töser på golvet. Och jonathan är på innebandy träning. Och jag är skit trött. Så hoppas verkligen dom går lätt att söva ikväll ;P
Hoppas Hoppas, dom senaste kvällarna har det varit kaos :(

Aja, nu ska ja leka lite med dom innan det är dags för sängen.


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Det verkar vara många som ska börja plugga. Jag med ska bli riktigt kul :)

2010-10-14 @ 23:33:55
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback