Tystnade ligger helt i huset

Det gör det här hemma just nu, dom små sover en sväng.. Det blir så tyst när dom inte är vakna... man är ju så van med liv omkring sig så de känns konstigt när det blir tyst ;P
haha!

Men jag har donat lite, plockat upp från golven å sånt nu... ska nog börja fixa i städskåpet snart.. :)

Tänkte även fråga folket om ni hade problem att komma in på facebook i morse eller om det bara var jag ?
Först kom jag inte ens in på sidan, sen när jag kom till startsidan där man skriver in lösen och sådant.. då kom jag inte vidare.. de kom upp att de va fel å sånt.. men prövade 1 min senare å då funkade de :S skumt!


Mitt dagens vill ha!



Så skön den ser ut då... :O

http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/rut-mfl-540/emma-snow-cardigan-540163-80/

349:- på nelly :) inte så farligt dyrt för en kofta.. :P men jag som är känslig mot stickat å sånt kanske inte borde klicka hem denna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback