2 veckor med GI

har det gått nu, och jag är 4 kilo lättare :)
Skönt!

Nu får jag börja äta frukt,fullkornspasta,fullkornsbröd och sånt :) typ 1 potatis till maten och massa kött och sallad:)
Så får se hur det går då^^ men de borde ju gå bra :)
har ju saknat som fan att äta frukt så ikväll blir det fruktsallad har jag tänkt ;P

Och just nu sitter jag å väntar på maten som ska bli klar, det blir kyckling, bulgur och sallad. Kanske en vitlöksdressing till? Creme fraiche med vitlökspulver :P


Aja nu måste ja kolla till kycklingen :P

Dom små sover och det blir ju så tyst på en gång här hemma, jag som gillar att ha liv runt omkring mig!

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Hej, men vad roligt! Vad gulligt av dig jag ska fråga henne idag. Skriver senare om det då. Kram

2010-09-14 @ 08:21:59
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mami

Ja Colin har ju storlek 17 på dom skor han har nu och dom är lite stora. Hittade ett par i 19 funderar på att köpa det så man har liksom men känns så taskigt nu när han börjar gå så ska man packa på honom alldeles för stora kläder. Storlek 68 är ju stort nu så måste man köpa overall i 80 liksom får se hur det blir han kanske börjar växa snart :D

2010-09-14 @ 08:24:25
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback