Fredag...!

Det är dagen idag, och den har detta att erbjuda..
Just nu sover dom små, kanske ska slappa lite jag med innan dom vaknar :)

Sen vid halv 12 ska vi ner på stan för att äta, gott!
Sen blir det att gå på stan med jonathans storasyster, sen slutar jonathan vid 3, hem en sväng sen iväg mot sandviken för att lämna av honom för att han ska till Örebro med tåget.

Han och Zlatan ( Fredrik) ska ner och hälsa på Mattias i helgen, han åker i eftermiddag och kommer hem någongång på söndagen.. Kommer sakna ihjäl mig:O

Och jag ska bara ta det lugnt ikväll, ta ett bad när dom små somnat är det tänkt. Och bara mysa typ^^
Sen imorn ska jag ut till mamma och pappa för att lämna dom små, för jag ska fira steffi som fyller 20 år imorn :)

Vad mer bjuder helgen på? det vet jag inte, men de känns som den är ganska planerad^^

Nu ska ja slöa till en sväng innan dom små vaknar, bye!


 btw nån som är sugen på att åka till Ullared?

Kommentarer
Postat av: josephine - mamma till Vira

jag vill åka dit nån gång :)

2010-09-10 @ 11:23:42
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag :-) men de skulle vara så nice om vi kunde få med killarna också :-)

2010-09-10 @ 15:14:28
URL: http://maggielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback