God Morgon världen

Vi gick upp strax efter 6, för att köra jonathan till jobbet. Då vi hämtade han där igår för att kolla ut kort på Gimlins först, sedan åka vidare på kalas^^

Det var smörgåstårta först, då fick jag räksallad. Och efter det var de tårta med kakor, men jag åt inget även om jag har suget efter socker. Men tar jag något nu så är allt förstört med GI. Så lika bra att låta bli :)
Det går ju bra ändå^^


Vi blev kvar där till 7,sen åkte vi hem och natta dom små.

Sen blev det bara slapp framför tv:n.

Idag så kommer farmor hit :)
Får se vad man mer hittar på.


Jaja skriver mer senare, bjuder på en bild.. magdalenas present :)



Det var även presentkort i ryggsäcken på gosedjuret som är där inne ;P Men det syns ju nästan vad de e ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback