Helg, men känns som mitt i veckan..

Det blir så konstigt allt när man legat på sjukhuset, man tappade all uppfattning om klockan och dagar å sånt.
Så denna vecka har känst konstig;P

Just nu är det bara jag vaken i huset här, alla dom andra sover. :P skönt med en stund för sig själv^^
Min natt inatt har inte varit lika bra dom förra, men den duger.. Sover iaf bättre än jag gjorde på sjukhuset :)

Idag är det tänkt att vi ska köpa en ny tv, sen åka till tågmuseét, vi ska dit med Sara,Sebastian,Magdalena,Per-Erik och Lena :) Alltså jonathan syskon och mamma med deras respektive + barnens kusin Elliot :)

Det kommer bli skoj, hoppas bara att det går bra med såret;P men de ska de väl göra. Får vila när jag kommer hem :) Hihi

Igår var vi hemma hos mamma och pappa å hälsade på :) beställde även julgardiner, japp ni hörde rätt.. :P haha
Det fick bli dessa från Jotex :)



Så fina, kommer bli bra i vårat kök i vinter :)

Skulle även vilja ha dessa jul grejer :

Men denna ska jag försöka göra själv, vilket är lätt. Bara man hittar siffror.. nån som har tips ?




Och dessa ska ja vänta med och kolla om Dollar Store får in, då dom fick in denna serie fast sommar motiv :)
Så kan komma med julmotiv med :P det visar sig^^


Längtar redan till att få pynta :) det blir ju så mysigt med julsaker ^^ hihi

Men snart så, eller ja om 2 mån ca^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback