Igår,idag

Igår blev det att vi fixade i trädgården, plockade ut alla vissna blommor, plockade undan grillen, klippte gräsmattan och sånt :P poade lite^^
Gjorde i ordning för utemöblerna så att det bara är att täcka över dom :)


Sen precis när jag skulle till och äta så kom steffi :) jag käkade upp, sen fick dom små mat.. sen blidde de en prommis på nästan 1 timme. Åkte sedan iväg och hämtade jonathan och vi var och köpte lite mat. Sen vidare å fixade en mörkläggande gardin till sovrummet vårat :)

Sen när vi kom hem så började vi fixa mat.. blev tacosallad för mig. :) Hur gott som helst ^^

Efter maten blev det natti natti för dom små, och vi kollade på tv.. jag är lite tröttare än vanligt nu när jag börjat med GI men det är bara dom första dagarna, för kroppen är ju inte van. Så jag somnade ganska tidigt igår ^^ Hehe
Men det kan vara skönt ibland de med;P


Sov iaf som en prinsessa hela natten ;P

Imorse vaknade dom små vid tio i 6. Gav dom välling sen på med kläder och iväg å köra jonathan till jobbet ;P eftersom vi hämtade han igår blev cykeln kvar, så då fick han åka bil idag :)

Och nu ligger dom små och sover , jag är pigg och ska strax dricka min smooti:) jordgubbar och lätt yoghurt :) gott som satan!

Sen ska ja nog städa lite innan steffi kommer vid 12, då vi ska ut och gå efter att dom små ätit.
Skönt att röra på sig, och hur mkt roligare att gå med någon som man kan prata med :)
Visst kan man väl prata med dom små med, men får inte dirket nå bra svar från dom :P ^^


Sen vet jag inte så mkt mer som sker idag ;P

Skriver kanske mer senare, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback