Kväller..

Nu har det dagen börjat komma till sin ända, jag och älsklingen + barnen åkte och köpte lite grönsaker och sånt efter hans jobb.. Hem och busade lite med tjejerna :)

satte även i lite hårfärg på mig precis lagom när dom små skulle sova, så hjälpte jonathan lite med läggningen sen lära jag duscha;P
Det  blev superbra, kort kommer imorn har jag tänkt ;P

Det blev iaf koppar och chokladbrunt :) koppar på överhåret och choklad på undre. Dock syns det inte sån stor skillnad som jag hoppats på men de funkar, hade vela ha en aning mörkare under..

Sen när jag var klar med det, så var det typ 50 min kvar innan Idol skulle börja så jag frågade älsklingen om han ville damma så dammsög jag. Så det blev städat här på övervåningen nu ikväll med. Bara att moppa golven imorn :)

Efter det blev det lite vika tvätt för det fanns fortfarande tid kvar innan klockan blev 20. Sen var det dax för Idol:) gud vilket startfält, sjukt många som var bra:)


aja, nu ligger älsklingen här i sängen och kollar på fotboll, och jag är grymt trött.. kanske sova snart ? inte så roligt med fotboll ändå så;P

Kan man lika gärna sova lite extra inatt^^


Så nu säger jag god natt, får se hur länge till man är vaken då^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback