Lördag

Idag är det lördag och snart har det gått en vecka för mig på GI :) och det funkar kanonbra för mig.. visst har man väl lite sug efter vissa saker ibland.. som igår hade jag grymt socker sug.. små godis.. mmmm va gott de skulle vara men jag tog lite hallon och blåbär med laktosfri grädde istället :)

Det är ju nu sockret håller på att försvinna i kroppen liksom,därför man blir så sötsugen^^

Jaja, igår vid halv 7 packade vi in oss i bilen för att köra jonathan till jobbet.. :P ännu en till dag denna vecka, han har det lyx han ;P
sen hem och busade.. :) sen vid halv 9 fick dom små sin gröt för dom va så himla trött.. sen fick dom sova ca 45 min. Sen bar det iväg för att hämta tina på skolan :) hon pluggar på komvux.

Vi åkte mot valbo, hon hittade en jacka till lukas en tröja till lukas, en jacka till sig själv å lite smått å gott ^^

Jag hittade skor till små tjejerna tills i vinter :) Dock lär vi vänta ca 1 vecka tills de kommer in i nellis skostorlek ;P hon har ju 20 och emmelina 21. Och det fanns hemma från 21 och uppåt nu men skulle komma mer sen!

Sen i går eftermiddag var vi bara hemma och myste, sen på kvällen blev det en prommis med bästa steffi :) skit skönt var det!
Somnade som en smäck sen!



Idag ska jonathan iväg på fest hos kalle, han har fyllt 22 år ;P  så jag och dom små åker hem till mamma och pappa vi. Får se om man blir kvar över natten eller hur det blir.
Men eftersom att jonathan inte ska hem och sova så blir vi nog de ;P beror på mamma och pappa de ^^


Näe nu ska ja busa med dom små innan dom ska ha gröt :)

Bye


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mama

Jag kör också GI. Funkar super har gått ner 4 kg på 11 dagar och då har jag inte motionerat allt :)

2010-09-04 @ 08:45:44
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Stephanie Lindskog

Du är sååå grymt duktig med ditt GI Sandra, blir djupt imponerad och ganska avis att du pallar det som en annan också kanske borde ;) hihi <3 Joo, söndag = prommis?

2010-09-04 @ 10:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback