Ny vecka igen.. gud så fort tiden går..

Ny vecka och idag är det magdalena och kicos födelsedag : ) Grattis till dom!


Jag och nu har jag kört 1 vecka på GI, bara 1 vecka kvar på det som är jobbigast :) Ska snart lägga dom små, så då blir det att väga mig och mäta, se om det har hänt något^^
Sen blir det frukost ;P

Idag ska vi tat lugnt här hemma, blir nog lite städning skulle jag tro, vill det iaf. För det behövs^^
Sen vid 4 ska vi vara på Gimlins för att kolla ut foton på de små, hoppas dom blir fina :D

Sen vidare på kalas efter det, där det bjuds på smörgåstårta.. men jag skulle få räksallad eller något sånt :)

Sen får vi se vad som mer sker, kanske in på köpis för att köpa vinterskor till små tjejerna medans det finns kvar i deras storlekar :)

Jaja nu ska ja busa med dom små medans dom är vaken, snart börjas väl gnället efter lite sömn ;P


Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback