Söndag men det känns som måndag..

Både jag och jonathan hade den känslan igår när vi skulle lägga oss, att de skulle bli måndag idag alltså. Men så är det ju inte.

Det är en helgdag till :) hihi!
Imorn är det tänkt att jonathan ska jobba och jag ska ha farmor här som hjälper till :) ^^ får se vad vi hittar på då:P

Idag ska vi bara slappa,då jag gick mkt igår. Men ändå känns det helt okey i magen :) Men lika bra att passa på å slappa idag, för imorn ska vi iväg till Handels iaf, så det blir lite att gå på stan. Så då måste jag vara redo ;P

Men nu ska ja slappa lite för mig själv innan dom små vaknar och ska ha gröt ;P visserligen är det inte jag som tar upp dom å så;P men skönt att vila lite för det blir ju lite mer liv när dom vaknar om man säger så^^ haha


Just ja det blev en ny tv igår ;) en sådan blev det



En 50-tum :P
Jonathan sålde en av dom andra till mamma och pappa:) för han ville ha en ny:P

 

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback