Tisdag

Och den nya veckan började igår, det började med att jag  körde jonathan till jobbet, hämtade upp farmor som skulle hjälpa mig :) eftersom att jag inte får lyfta.

Vi åkte hem hit först för att ge dom små lite frukost, och en liten vila för dom,men de gick ikke.. eller maten gick ju i. men att vila kunde jag ju bara glömma att dom ville. :P

Vid 10 packade vi in oss i bilen för att åka till köpis :) skulle kolla efter inneskor till tjejerna :) och vi hittade ett par :) jättesöta var dom ^^
En tidig julklapp ifrån min farmor till dom  små :) eftersom att hon åker till kanarie öarna i nov så köpte hon tidigare^^

Det blev ungefär ett par sådana:


dom vi har är lite högre i bak, och blommorna där fram är det hjärta ;P
Men annars ser dom lika ut :)  men fy vilket pris på skorna alltså :O 475 kronor styck :O

Aja, det blev inte så mkt mer handlat där, köpte två mössor åt jonathan och sedan en torrboll att ha i källaren :P

Sen så åt vi även lite mat, efter allt de bar det iväg in mot stan, för att gå på A-kassan å snacka med dom, har inte berättat allt runt de men de e skit allt iaf, hoppas det löser sig.

Kortfattat om A-kassan:

Jag blev medlem i Arbetslöshetskassan och förbundet 2008-09-10 ungefär, men dom har inte lagt in mig i a-kassan, utan bara förbundet :( men jag har ju ett papper som bevisar att jag är medlem i a-kassan med. Men vi ska vänta å se.. :S

Suck!


Aja sen gick vi och hämtade ut kort på gimlins :) fint de blev^^

Sen efter det gick vi hem till farmor å farfar och lekte lite ;P sen kom jonathan och hämtade oss, vi åkte till valbo för han hade sett att dom hade annons på en dammsugare, perfekt när vi behövde en ny;P så då köpte vi en sån :) hihi

Sen blev det hem och käka, var så hungriga^^
Efter maten drog jag iväg till rusta,jysk,dollar och sedan ica:P
På rusta hittade jag dessa saker:

fast i grå svart :)  två stycken små mattor in till sovrummet^^

Sen två rosa fuskollar :) hihi


Inne på jysk hittade jag kuddöverdrag ;P i svart!

Sen handlade jag inget på dollar men mat på Ica, lite smått bara ;P sen köpte jag även denna till dom små :)



Dom är helt galna i de ;P dom har ju leksaker och sånt i de.. å nu fick dom en film som dom just nu håller på å tittar på, dom står bänkade framför tv:n :) hihi så söta så!


Idag jobbar jonathan hemmifrån, se hur det går då. Och imorn kommer bästa Ida och hjälper mig :) sen på fredag är det farmors tur igen och komma ;P hihi!

Vi är tacksam för all hjälp vi  får, hoppas jag blir bättre å kan fixa allt själv snart :)

Jaja, så idag blir det nog en hemmadag bara :)

Vi får se vad som sker, kanske vika tvätt ? Om det är torrt vill säga^^

Längtar till lördag :) då ska jag, mamma, min kusin maja, och min ingifta moster åka till Bollnäs :) för att gå på ex. Albert och Herbert :) och lite smått, ska bli skönt att komma iväg en sväng å roligt att kolla på inredning ju ;)


Aja nu ska ja byta en blöja som inte luktar allt för gott.. hua!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback