torsdag och snart helg igen: )

Jepp, och i helgen ska vi bara slappa,städa och fixa akvariumet ;P
Sen ska vi även kanske åka på tågmuseet :)

Jaja, dom små vaknade vid 05.20 idag, och nu sover dom igen.
Jag sitter här och väntar på bättre tider typ;P somnar jag nu kommer vi inte komma iväg vid 9 så lika bra att vara vaken ;P

Vi ska åka ut till byn då det är mammagrupp i bergby :) Mamma jobbar där med så då får jag hjälp med dom små ^^

Sen vid 12 kommer jonathan då han varit i ockelbo och fixat via jobbet och lunchar med oss hemma hos mamma och pappa :)

Sen får vi se vad som mer sker idag, ska prata med maja iaf om hon tycker att tåg tiderna är okey, sen ska vi boka imorn :)

Nu ska ja fixa nån frukost sen fixa mig medans dom små sover så att det är klart att byta om på dom bara å åka sen ;P

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback