Torsdag, snart helg igen då^^

Ja då var det torsdag, snart helg igen med andra ord.
Gud så fort dagarna och veckorna går :O

aja, igår så åkte vi hem till mamma och pappa :) Dom små gungade och vi satt i solen och mös :)
sen blev det inte många knop på kvällen när vi kom hem, dom små somnade och vi tog ett bad.Jag somnade vid 9 :O helt slut efter förkylningen, trodde inte att de va något då de bara kliat i halsen, men inge ont liksom och bara hosta för att det kliar liksom. Men inatt smällde de till med snor och skit :(

Därför jag var så seg hela dagen igår, känner mig helt borta i skallen nu med. Dåsig liksom..

Idag ska vi vara med Emelie, vi ska till s-viken å göra något som hon skulle först, sen åker vi till köpis och hämtar ut den andra jackan till tjejerna, det fanns ju bara en i stl 86 i tisdags när vi va där, så skulle det komma hem fler idag så dom skulle lägga undan en i min stl direkt :)
Skönt^^

Får se vad som mer sker idag;P

Nu ska ja kolla på Kungar av tylösand eftersom att jag missade de igår^^
om det finns på webben vill säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback