torsdag

 Japp de är de idag, men igår var det onsdag och då var vi med Ida hela dagen :) skojsigt^^
Vi satt å prata mest och bara tog det lungt ;P

Tjejerna älskade att leka med hennes lilla hund :) hihi

Jaja, vi lämnade av henne hemma vid kvart i 4 eller något, så åkte vi och hämtade jonathan :)
Vi kom hem och fixade lite mat. Sen blev det att vi tog det lugnt.
Lekte med dom små som var skit trötta, dom lade sig på golvet med snutte och napp å ville sova :P haha så söta men de fick inte sova ;P så vi höll dom vakna^^

När dom somnat gjorde vi bara sådana saker som vika tvätt å lägga in tvätten.. sen tv :)

Aja idag är det torsdag och jonathan ska jobba hemmifrån, men vi åker bort :P haha
För att han ska iväg i eftermiddag på mat+öl+hockey med jobbet ;P
Å då behöver ju jag hjälp med dom små, så vi åker ut till mamma och pappa :) sover även där inatt, ingen ide att åka hem vid 10 ikväll å kanske få en helvetes natt med dom små, risken finns ju att dom vaknar då å inte kan somna om. Så då sover vi där. Sen åker vi hem imorgonbitti, vid 10 kanske för att hämta farmor som ska hjälpa mig imorn när jonathan jobbar.
Sen imorgon eftermiddag åker jag ut till mamma och pappa igen efter att jonathan kommit hem från jobbet, så han kan ta dom små :)
Eftersom att jag ska iväg med mamma och dom på lördag så ska jag vara barnfri ;P men kommer sakna dom men ändå skönt att komma iväg :)

Jaja, nu ska dom små snart lägga sig en sväng igen efter att varit vaken sen tjugo i 6...  suck önskar man kunde få sovmorgon någon dag :) eller alltså att jonathan kan få de ;P för han går ju upp med dom nästan varje dag nu när jag inte får bära, och dom dagar jag går upp så lär han ändå upp för att lyfta ur dom ur sängarna och sånt ;P hehe
Men snart ska det väl vara bra, hoppas jag på iaf!

Nu ska ja kika runt lite på nätet sen så kommer det ett inlägg på kläder jag vill ha till tjejerna, men mest byxor:P
många av byxorna vi har nu är leggings och lite korta, så de behövs nu när det blir kallare å kallare för varje dag ;p

aja, bye!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback