Trötttttttttt.....

Idag är jag väldigt trött, detta beror på GI ... men det går bort om några dagar har jag fått information om;P det är ju de att kroppen inte är van liksom ;P


Idag har jag iaf städat lite.. hann med att damma nere och dammsuga.. men när jag nästan är klar med att dammsuga då börjar allrahelst emmelina att grina ;P lite seg.. då har jag ju dammsugit liksom nästan 3 rum;P köket, hallen och lill toan höll på i deras rum ;P

Sen blev jag lite slö så satt mig å vilade ett tag.. dom små lekte på mig å busade ;P
Vid halv 1 kom steffi och då tog vi en prommis, sen efter det gick vi hem och busade lite mer, sen va de dax för frukt.. gjorde min egna fruktblandning åt dom idag;P annars brukar dom bara få banan eller äpple eller nån annan frukt. Men idag mixade jag banan,äpple och nektarin :)
Supergott tyckte dom, skrek och hoppade i stolarna tills dom fick mer ... så gulliga!

Nu är det full fart på govlet. :) men dom borde egentligen sova, men de lyckas inte somna in.. undra om de e övertrötta?
Dom har bara sovit först 1.5 på förmiddagen sen 30 min nu på eftermiddagen.. måste få dom att sova helst 1 timme till.. men omöjligt att få dom att somna :(

Får väl vara vaken då.. men riksen finns att dom blir skit trött vid 5-6 tiden då:(
Måste vara vaken till halv 7 iaf, för då är det dax för välling :P ^^

Se om man orkar städa klart resten när jonathan kommit hem, eller om jag tar det imorn innan min och steffis prommis ?
Det gör ju inget om de väntar liksom ^^ då har jag ju bara något att göra på dagarna medans jonathan jobbar och när dom små sover. Kan vara skönt det med.. för har man inget att göra är det lätt att man slappar till, och gör man det så blir man ännu slöare. har jag märkt nu när jag varit i farten flera dagar känner mig så mkt piggare även om jag är trött i huvudet liksom.. men kroppen är inte trött :P

Huvudet säger sov, kroppen säger ut och spring ungefär!

Näe nu ska ja ner och leka med de små :D

Bye!


Kommentarer
Postat av: Stephanie Lindskog

Ja men absolut jag är på imorgon :) Du kanske har lust att ringa och väcka mig runt 11a då om jag inte ringt före? Och om det passar er såklart :D <3

2010-09-02 @ 23:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback