Goddagens

Har nu suttit och pluugat lite matte, dom små sover så sött... tröttisar efter att röjt runt lite i skolan och sedan hos gammelfarmor och farfar :)  Farmor karin och farfar Gösta :) dom somnade i bilen på väg hem så det var bara att lägga dom de men dom skulle ju ha mat med... hmm tänkte jag ville ju inte väcka upp dom och hålla på så det fick bli ner i sängen med en varsin vällingflaska så att dom fick sova mätta och bekväma.
Hur längesedan är det inte dom åt välling till lunch :O
Men men det händer inte många gånger per år så... idag fick det bli så eftersom dom små sov så gott!

Just nu har jag beställt lite kläder :) sedan har jag som sagt pluggat matte och även ringt några samtal.

snart vaknar väl dom små då blir det mellis och sedan hämta pappa :) som slutar sent idag, och sedan hem och grilla :) mums!
Iaf om vädret håller i sig annas får det bli något annat^^

Annars blir det bara mys i helgen, imorn ska jag iväg och klippa mig.. någon som har något förslag ? :)


Näe nu ska jag sluta ordbajsa ;P vi hörs!

Detta har jag beställt:

 

Sommrigt och fint :) detta på H&M för 316 kr då jag hade 10% rabbat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback