Imorn är det 2 veckor sedan

som jag skrev, fy på mig alltså. Men har inget vettigt att skriva känns det som.
Jag går i skolan barnen går på dagis och jonathan jobbar.

Det händer inte speciellt mkt, mer än att dom små utecklas mer och mer för varje dag. Lär sig typ ett ord om dagen som är nytt.. Det går så himla fort nu!

Sen har dom små fått ögoninflammation som typ är borta nu och vi alla har åkt på förkylning.

Idaq är jag ledig från skolan så dom små är hemma med mig som dom egentligen behövt varit även om jag skulle till skolan med, så tur jag var ledig :)

Imorn har jag en lektion får se hur tjejerna är i eftermiddag/kväll om dom kan gå på dagis lr inte.. det visar sig.

Näe nu ska jag fixa mig lite och väcka emmelina så hon inte sover alltför länge :P då dom även ska sova en snabbis på eftermiddagen, brukar bara sova en gång per dag men nu när dom är hängiga så orkar dom inte vara vaken och bara sova en gång per dag så då får det blir en halv lång och en kortare :) 


Vi hörs bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback