Matte prov

Ikväll är det matte prov och jag känner press... vet inte om allt sitter än :S hmm! men men det får väl gå som de gör då...

Sen ska jag även ha diagnostest i engelska idag 15.30 :) men det hoppas jag går bättre än i höstas när jag gjorde det ;P

annars i veckan har jag umgåtts med mina små tjejer och min härliga sambo, även hunnit promenerat på kvällarna och även varit ute i trädgården med familjen och i lekparken här i kvarteret :) så underbart livet är!

Självklart har jag pluggat en massa oxå, men det syns i hemmet att man haft en plugg vecka/ute vecka med familjen för det är inte städat.. lr städat är det men det är dammigt som jag tycker och sånt... men imorn eftermiddag blir det städa innan dom små ska hem från dagis :D

Näe undra om man ska kolla igenom matten lite och lite engelska kanske ?


Jaja, vi hörs iaf folket !

Kommentarer
Postat av: ThinaJasonChelsea

Lyx! Har inte hört en endaste gång att dom varit utanför dagisets staket den tiden hon gått där sen Augusti =/



Ute är dom nog lite på dagiset också, men dagmamman jag vill ha är ute tidigare än vi vaknat och går in för lunch sen ut igen, nu till sommaren blir det lunch ute för dom också, det gör dock inte dagiset!



Hoppas vi får ett byta =)

2011-04-27 @ 09:56:18
URL: http://thinachelsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback