Dött med inlägg

men det är för att jag varit hemma med "sjuka"  barn, dom är lite snorig och hostiga...i torsdags så var vi iväg och köpte julklappar :) sen i fredags så fixade vi lite julbak här hemma och sedan iväg hem till mor å far min. Jonathan skulle ut med jobbet på julbord o.s.v så då åkte vi ut dit eftersom vi ändå skulle dit ut på lördag förmiddag :)

Kom hem igår kväll, lade tjejerna som var lite svåra att få å somna... sen drack jag och lisa lite vin sedan ner på krogen :) Trevligt!
Blev inte så mkt igår men ändå är jag trött fortfarande... men inte bakis utan bara förbaskat trött.. men kan vara för att nellie sov i våran säng i natt... så de blir inte samma sömn + att man varit ut liksom... sen hoppades det i sängen vid 7 imorse då ville dom ha upp mig. Men de fick då inte de utan fick gå ut och vara med jonathan ett tag... men 8.30 fick jag inte sova nå mer... så då va de bara att gå upp då ;P


Idag har vi varit hos svärmor nästan hela dagen :) nu blir det cola och plugg! sista kvällen med något med socker i på länge.. imorgon börjar jag på ny diet:P berättar mer om de imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback