God morgon

Idag är det måndag och jag har inte sovit så bra inatt :( stressade imorse å fixade oss för dagis... kommer ut och närmar mig dagis och ser att det är helt svart där... hmm tänkte jag.. vad är de för datum ? just jag  5:e dec=planeringsdag... så de va bara att gå hem igen och fixa frukost här hemma... tjejerna som ville så gärna till dagis efter att varit hemma tors å fre förra veckan .. men men...


Nu håller tjejerna på att leker för fullt och jag ska göra lite skolarbeten om de går vill säga... mkt enklare att göra de när man är ensam :P

Jaja, btw så var mina höfter för bred för klänningen jag beställde, lr jag får på mig den men kan liksom inte sätta mig :P haha så de blir att skicka tillbaka den. Får se vad jag hittar på för nån annan då :)


Nu fixa skolarbeten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback