Goddagens...

Denna vecka är det julafton, helt sjukt kan inte förstå  vart tiden tar vägen ? De går så himla fort alltså...
Jaja vi har då jullov här hemma och det är passande att snön kom igår så vi kan vara ute och leka å sånt :)

Ihelgen har vi tagit det lugnt :)
I fredags gick jonathan ut, de va julfest med jobbet.. så min kusin maja var här och hade myskväll med mig och barnen :) Hon sov även kvar :) sen på lördagen åkte vi till valbo en sväng för att uträtta några ärenden :)

Vidrare senare mot mamma och pappa min där maja skulle tillbringa natten mot söndag. För hennes pappa jobbade natt och mamma hennes är i norrland :)
Vi bakade pepparkakor och bara myste i lördags hos mamma och pappa. Och igår tränade jag och jonathan efter mig.. sen var vi bara hemma å myste med tjejerna :) sen när dom somnat så röjde vi i iköket. Fixade handtagen på luckorna änteligen :O säger jag då bara!
Sen fixade vi så att vi kan börja kakla idag... skönt det med! Så att man får de klart snart...

Nä nu ska jag busa med tjejerna sen ska vi åka och handla sedan leka i snön är det tänkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback