Lördag kväll..

Och jag är sjukt sugen /har varit hela dagen på att bara mysa ner sig til massa julfilmer :) Men de går ju inte med de små :P dom vill ju inte sitta still ;P haha
Okey en film eller lite mindre än de ;P Men kanske får bli en film ikväll med hjärtat.

Idag har jonathan varit iväg på jobbet imorse å fixa..han har jour.. sen när han kom hem åkte jag och tränade och iväg sedan och fixade de sista julklapparna :) så nu är allt klart :) skönt!

Sen kom jag hem och då va maten på bordet :) Gott! Efter det så åkte jonathan iväg på match sedan tillbaka till jobbet igen då nå mer hänt :P å nu är han på väg hem. Så jag och tjejerna har lekt, matat pippi, gjort mat, varit med mormor och morfar som kom och hälsade på. Som även hade med sig en varsin bil till tjejerna :) dom tyckte de va skit roligt, lekt med dom hela kvällen. Nu ligger de dock i sängs och sover som bara den, det tog ca 2 min för nellie innan hon snarkade och 5 min innan emmelina snarkade. :)

Dags att plugga inför provet på måndag nu för min del sen mysa :) hinner plugga imorn och måndag förmiddag med.

Och vill ni hitta någon fin nyårsklänning så kolla in
http://www.bubbleroom.se/?tm=33&ca_chid=2001588&ca_cid=14607961083&ca_adid=7093438600&ca_agid=1994624680&ca_source=gaw&gclid=CKmly6OI-KwCFYlZmAodGni1Tg

för de har upp till 70% rea på nästan allt :)

Imorgon blir de kalas, zumba pass, lämna in bilen för renovering som börjar på måndag.. sedan plugga å självklart mysa med familjen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback