Me and I

Jag ska bli Me And I säljare, så är det någon som känner att de vill ha en visningen hemma hos sig i vår med mig som värdinna.
Så kan ni höra av er till mig :)
Kollektionen släpps 25:e Januari, så efter det är det bara att boka in visningar om ni känner för  det :)
Ni som är värdinna får 150 kr i rabatt eller en vara som är under just den perioden.

Lägger in länken här nedanför så ni kan gå in och kika om ni vill veta lite mer om det :)

http://www.meandi.se/


Dock är det höst kollektionen som ligger ute nu men den nya kommer i januari som sagt :) hoppas ni vill ha mig som säljare, ska bli så spännande att komma ut och testa detta!

Tack på förhand folket ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback