Ny vecka nya tag :)

Japp, å då ska de tränas igen :) kör ett pass ikväll :) imorgon är vilodag sen kör vi ons-tors igen sen vilodag fre sen ett par på lör-sön :)
Så sjukt taggad med träningen nu :) skönt!

och sjukt taggad inför nyår med :D längtar som bara den, visst är de sjukt roligt att se hur julafton blir oxå eftersom tjejerna vet mer vad som sker nu och tycker det är spännande!

Iaf på nyår ska våra vänner Martin och Carro bjuda hem massa folk till sitt hus i Årsunda, bjuder på mat och underhållning :) samt sovplatser ska bli sjukt roligt att bara släppa loss och ha sjukt roligt :)

Näe nu ska jag äta färdigt min frukost sen ska jag plugga vidare igen kolla igenom lite inför provet bara. Sen ska jag fixa lite här hemma innan de är dags att åka till skolan och göra provet..


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad härligt de lät:D Hoppas ni kommer få sjukt roligt där på nyår:D Får festa massa åt mig också så festar jag en massa åt er i Sälen:) Kraaaam

2011-12-13 @ 13:04:03
URL: http://eneledammadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback