Ont i magen...

De har jag haft hela dagen nästan, men de gick över i eftermiddags... men nu har jag det igen, dock av en annan anledning..
Var till ica och där utanför var det en jättevilsen katt som drogs till mig, kollade då halsbandet och det var ett koppelhalsband och inget namn på den såg inte märkning i örat eller liknande heller.
Och den såg nästan ut som min katt jag hade förut :/ så nu mår jag dåligt över att jag inte vet hur man ska beté sig... suck!
Kommer den hitta hem? Är den inne katt lr ute katt? Klarar den kylan om den varit innekatt? Är den hungrig? ja ni vet som är djurvänner hur det går i skallen.. så himla fin va den...
Jaja får se om jag kommer fram till något ... :/ klump i magen var det ja.... söta lilla katt...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback