Tidig morgon...

Nellie vaknade 05.30 och kunde inte somna om i våran säng sen heller, men vi låg och mös fram till kvart i då emmelina vaknade. Nu har vi myst en sväng i soffan men dom små är spralliga så dom har satt igång och leka nu dom ;P själv sitter jag kvar i soffan ett tag till :P haha
Kollar på barnprogrammet som rullar på tv:n, men så får de vara ibland speciellt när det är söndag och så här tidig morgon :P


Jaja idag blir de kalas, träning, kanske bakning?, pluggande som jag skrev igår ;P

Och min kväll igår blev inte som jag tänkt mig ;P jonathan kom hem till jobbet lagomt till de att NHL matchen började sändas på tv:n... så han blev där och då satte jag mig och plugga :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback