Tisdag morgon

Och snart är veckan till ända igen. Det går ju så himla fort alltså, står inte på förns julafton är här nu och heller inte nyår.. :)

idag ska jag plugga lite, innan skolan :) sen till skolan ha eng och sedan redovisning på etiken :P sedan ikväll ska jag till gymmet igen, ska få genom gång i gymmet och kostrådgivning och göra ett hälsotest :) nu jäklar ska allt bort :)
Kanon billigt oxå om man tänker på allt man får, man får göra uppföljning av hälsotest och man får ju ändå veta riktigt hur man ska äta samtidigt som man styrketränar :) samt tillgång till gymmet + gruppträningar :) det kostade 485 igår sedan kommer det autogiro på 199 varje mån i 12 månader, men då känner man att man måste gå dit :) och eftersom att man gör uppföljning hela tiden så blir det att man går dit ju :) känner mig hel taggad ;D
Skönt att kanske gå ner några kilo till innan jul och nyår :) sedan verkligen hoppas på att gå ner så att man mår riktigt bra till sommaren och då ska jag inte falla tillbaka till latheten bara för att man börjar jobba troligtvis.. :S ;P

Jaja nu ska jag äta frukost :) sedan plugga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback