Ensam kväll

Det blir de ikväll, då jonathan jobbar... barnen sover redan då båda tydligen hade sovit dåligt idag... jag har ju haft nellie med mig så henne visste jag att hon sovit dåligt. och det hade tydligen emmelina med gjort.

Så nu sover dom, och jag sitter i min ensamhet och äter. Sen blir det lite plugg och fix... sen skulle jag vilja ta ett bad med, men det beror på :P tv:n är ju bra intressant ikväll den med ;P haha

Det gick iaf bra tycker jag att ha nellie med i skolan, vi hade ju grupparbete hela dagen. Så frågade gruppen om det gcik bara att hon va med, vilket de gjorde :) sån tur jag har ^^

Och imorn får båda gå på dagis då nellie är helt frisk igen nu, bara snorig och hostig... men de får dom hostmedicin för och näsdroppar :) så de blir nog bra de!
Har ju bara en lektion imorn om det är så att dom inte kan vara kvar p.g.a att dom är hängig eller nå sånt. Men skulle behöva sitta i skolan och göra saker på datorn där som jag missat. Som jag inte kommer åt här hemmifrån.


I helgen blir det mys med hela familjen <3 Åka pulka eller något om vädret tillåter. Beror på hur kallt det är.

Sen nästa vecka är det lov, och då blir dom små hemma med ;P får se vad vi hittar på då. Tisdag ska vi ha lukas här ett tag iaf, sen på onsdag blir det BVC. Men sen får vi se... :P


Näe nu ska jag kolla till dom små ... låter som emmelina hostar.... sen blir det plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback