Fy på mig alltså

men det funkar inte... har så himla mkt annat att göra...

Igår så var jag i skolan hela dagen, kom hem vid 4:a mamma och bror på besök, sedan strax efter 4 kom jonathans mamma och syster på besök. Sedan vid halv 6 iväg mot skolan igen på kvällskurs. Veckorna bara rusar fram och det visade sig att vi har prov i matte nästa vecka. Och inte nog med det så har jag två redovisningar och test i engelska...
Alltså 4 rätt stora saker på en vecka, men men bara bita ihop och fixa det så kommer det kännas mkt lättare sen :)

Nu ska jag snart iväg och hämta tjejerna :) sen vidare mot mamma och pappa sova där inatt sedan låta dom vara kvar imorn.. Så ska jag och lisa hitta på något.. verkar som tjejkväll här :) får se hur många som kommer :P


Näe men nu ska jag packa det sista sedan hämta tjejerna :)


Btw så kom mina glasögon idag, så skickar in bilder sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback