Hål timme

Sitter i skolan och har håltimme. Undra vad man ska göra ?

Jaja, träningen igår gick sådär... började må så himla dåligt... lade mig direkt när jag kom hem... alltså kring 7 somnade vid halv 8-8 av att vara helt slut. Mådde så jävla dåligt... Men idag mår jag toppen igen :) undra vad som hände ?
Skönt att jag mår bra iaf ;P orkar inte vara sjuk... Det kan jag bli när jag har lov tycker jag :P^^

Nu på morgonen har vi haft en lektion och den gick bra... sen nu hål då fram tills 12,45... sen pedagogiskt ledarskap där vi har grupparbete.. sen hem och hämta dom små, mysa med dom innan det är sängdags för dom... vilket det är typ på engång när vi kommer hem känns de som..hinner bara vara hemma ca 45 min sen är det sängen för dom... dom har ju börjat gå å lägga sig vid 6 nu när dom går på dagis.. dom orkar verkligen inte vara vaken nå längre... endast på helgerna är dom vaken längre.. :)

Sen blir det massa tv tittande för mig, även kanske steffi kommer förbi :) Jonathan jobbar över denna onsdag oxå, mycket övertid på onsdagar nu innan dom ska flytta datahallen.


Men nu ska jag sätta fart lite med mitt individuella arbete på Arbetssätt och Lärande...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback