Hänt mycket sen senast..

Och här kommer en förklaring på varför jag inte skrev igår, var i skolan till tolv sen åkte jag hemmåt och väl hemma skulle jag städa samt fixa lite med mitt egna arb. Men dagis ringer och säger att tjejerna blivit jätte mycket sämre... alltså dom har ju varit förkyld men nu hade de inte velat äta något, kunde inte sova för att dom hostade så mkt dom kunde även heller inte andas så bra... för att de va så mkt slem och så tjockt.
Så vi hemtade dom ringde hälsocentralen, dock skulle vi inte få svara därifrån förns 4 och vi hämtade tjejerna 1 så de kändes som en evighet fram tills dess, då vi blev väldigt oroliga. Ringde därför 1177 och kollade de tyckte vi skulle ringa 112, så då gjorde vi de. Fick prata med en läkare där och han tyckte vi skulle komma in, men inte i nöd av en ambulans vilket jag inte heller tyckte då tjejerna blev lite bättre av att vara ute.
Så vi packade in oss i bilen och mot sjukhuset, fick komma på barnkliniken och  bli undersökta. De visade sig att dom hade ett virus . Så nu är det alvedon/ipren,hosmedicin,näsdroppar som gäller.


Men de är bättre idag så inget att vara orolig över nu mer :)

Jonathans pappa kom och hälsade på igår kväll med, och efter en stund lära jag dra på matte lektion.

Och idag har det varit skolan till 12 sen hem å fixa här hemma, tjejerna somnade typ när jag kom hem så käkade ja och jonathan sen började jag städa, sen vidare å handlade lite som fattades här hemma :)

Och sen kom mamma och pappa på besök, sen så har det inte hänt så mkt mer :P


Ikväll blir det mys med hjärtat :) tjejerna sover redan, helt slut av sitt virus dom små gobitarna.


Näe nu ska jag kolla lite kläder på nätet ;P kanske kommer in en lista sen vad som skulle kunna passa i min samt barnens garderob :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback