Helgen och halva veckan

Det har gått sedan jag besökte denna sida sist.... och det blir bara längre och längre mellan inläggen känner jag.. måste verkligen fixa att lägga in något iaf.

I lördags var vi iaf några tjejer här och drack lite, trevligt... pigg på söndagen vilket var väldigt skönt :)

Massa plugg på söndagskvällen och sedan skola på måndag... sen har det varit lämna/hämta från dagis det har varit laga mat, städa,tvätta plugga och sånt... även träning...
Jag hinner knappt kolla på datorn något nu för tiden.

Denna vecka har jag iaf sjukt mkt i skolan, min första mycket göra vecka på länge... då jag MÅSTE göra det.. när man var mammaledig kunde man ta det dagen efter om man inte hann det med så är det inte nu...

Ja iaf så har jag haft en redovisning idag, ska ha en redovisning imorn + matte prov i matte b imorn kväll.. sen writing i engelska på fredag.
Men det ska nog gå bra :) de som jag mest oroar mig för är matteprovet, men har ju fått in det rätt bra i skallen så^^
Sen att jag ska få helt stillt i min skalle på fredag på engelskan med ordkunskaperna då vi inte ens får ha en uppslagslexikon. Så vi måste ha allt i hjärnan :P

Men det får bli som det blir ;P


Näe nu ska jag lägga mig och läsa texten inför redovisningen imorn sen sova :) är så himla trött, långa dagar.... tidiga mornar och halvsena kvällar mkt att göra under dagarn = sliten människa :P


Vi hörs! Hoppas på imorn för eran skulle ;) saknar er mina läsare!

Kommentera gärna och ge tips på vad jag kan skriva så jag får lite mer motivation om att komma in här och skriva... har tappat det lite...! 

 

 

PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback