Kaos

Det blev det lite smått idag, då dom ringde från dagis... emmelina var lös i magen ursäkt ordspråket men svårt att beskriva det så att det inte låter äckligt :P

Bara å hämta henne då, eller jonathan fick göra det eftersom att jag skulle ha 3 timmars grupparbete på eftermiddagen, så kände att jag inte kunde missa det.
Han kunde ju jobba hemmifrån dom timmarna han var hemma, för sen vid 4 kom han och dumpa av sig själv och jag tog bilen vidare hem.

Väl hemma gick vi och hämtade nellie som var kvar på dagis. Sen har vi bara busat en massa :D mina sötnosar!
Nu sover dom sen 1 timme tillbaka och jag har bror här, han ska sova här inatt för han började tidigare i skolan imorn och ingen buss passade för honom. Och jonathan är på jobbet än...

Vi käkar just nu och sedan ner i tvättstugan för att lägga in en maskin sen bädda för sammy på soffan sen ska jag plugga lite samt kolla på tv :)


Så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback