Mitt i veckan

Dagarna går så fort så jag vet inte vad, jag har alltid saker att göra.

Tvätta,städa,hämta/lämna barn,skola,laga mat, leka med tjejerna + plugga och träna å massa annat..

Det finns inte mkt tid till datan i mitt liv mer har jag märkt.. och det är skönt lär jag säga.. för förr var man ju beroende av datan.. men nu sätter jag mig här när jag har tid.
Just nu sitter jag och letar lite information till grupparbeten, så passar på att slänga in ett litet inlägg.

Idag går jag i skolan till 16,00 sen hem å hämta tjejerna sen hinner man inte så mkt mer än att mysa/busa med dom innan maten sen är det sovdags nästan för dom..

Vissa dagar blir det inte så mkt tid tillsammans, det beror ju på hur länge jag går i skolan, men just onsdagar är jobbiga till mars då en av mina kurser slutar så då försvinner 3 lektion och då blir det mer tid med älsklingarna där hemma <3 Längtar! Men det är snart :D:D

Ska även hinna träffa emelie någondag... evigheter sedan vi sågs... då hon jobbar när jag är ledig och jag går i skolan när hon är ledig.. så vi går om varandra varenda dag typ... suck!
Men någondag så ska vi kunna styra upp något :)


Näe nu ska jag forsätta leta vidare med information ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback