Nästan 1 hel vecka

Dessa 5 dagar som gått har gått skit fort, jag hade ju som sagt matte prov sist jag skrev.. och det gick väl okey... hoppas iaf på g.

Sedan fredag gick kanon, bara två lektioner och de gick på en kvart kändes de som... vissa dagar känns bara som man kommer hit å sen åker man hem igen.
Sen blev det då helg, vi åkte hem till mamma och pappa hela familjen och sov över, åkte hem på lördagen och jag hade fått erbjudande om att komma på tjejekväll i viken på kvällen då.. så bestämde mig lite hastigt att jag skulle med de ut... skulle ta det lugnt men det blev att man drack upp allt för vi hade så jävla roligt ;)
Sen blev det utgång i viken blev kvar där över natten hos carro och martin... och deras söta kattunge :D Dock var han inte så rolig att sova med ;P fan vaknade ca 100 ggr kändes det som av att han bet mig i tåna och revs :P Men men så gullig så^^

Vi vaknade hör och häpna kvart över 8 :O

Så låg å snackade i några timmar sen far vi mot stan... Väl hemma så busade vi och stojade... sen blev jag trött mot eftermiddagen så tog en liten lur där :P

Sen var det ny vecka och nya tag. Och alla <3 dag... Jag och älsklingen gick ut och käkade lunch ihop igår myspys!... Sen tillbaka till skolan och sedan hem hämta dom små sedan iväg å hämta jonathan... iväg för att handla sen hem igen... mycket flängade :P väl hemma så började vi med maten och medans den var i ugnen och sånt så badade vi dom små och sedan var det kväller för dom... Vi käkade med myspys tända ljus och så käkade vi fläksytterfilé och hasselbakspotatis.. :) mums!
Och idag är det tisdag och jag sitter nu i skolan och har skickat in alla mina grejer som skulle göras... så nu har jag slapp fram tills 10,20. Sen eng sen har jag hål fram tills 14,30.



Nu blev det ett lågnt inlägg kände jag... därför SKA jag börja skriva mer så det kommer små bra updates hela tiden istället för långa och tråkiga... blir det för mkt text så orkar man inte läsa... så därför slutar jag nu :P


Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback