Nu är det dags igen

För ett inlägg här tycker jag, har inte skrivit på aslänge... men det blev iaf en bild i lördags :)
Jaja, fredagen började i skolan. Sedan hem och ta hand om Emmelina som då var sjuk.

Sen fixa mig inför kvällen som spenderades med massa brudar först på österns pärla sedan hemma hos annelie.
Men för mig blev det väldigt lugnt, för att jag kände mig inte helt hundra. Och det fick jag svar på lördag eftermiddag då en helvetes förkylning bröt ut :( så nu är man helt väck i skallen typ känns de som och täppt som vet inte vad.
Hoppas det går över snart iaf, nellie är även hemma från dagis.. så vi har haft barnvakter så att jag kunnat gå på lektionerna... Men ska kolla om hon kan vara med mig i skolan imorn, det beror på hur gruppen tycker :P då vi ska ha grupparbete hela dagen :P

Annars vet jag inte vad jag ska göra ^^

Och jonathan fick jobba hela helgen då det blev total kaos på jobbet. Men men sånt som händer.

Just nu sitter jag och nellie och vilar oss, hon har nyss vaknat från sin middagslur och jag är inte helt kry i huvudet och sånt så vi myser lite innan vi ska hämta Emmelina.

Näe tillbaka till mitt lilla mys :) bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback