Torsdag

Och jag är hemma med Emmelina som inte alls har något fel... jag vet till 110 % typ att det var tandbajs... men men måste vara hemma 48 timmar efter sista diareen.
Men vi åkte iväg till Ida och fixade mina naglar :) skit snygg blev dom... aldrig gjort naglar förr så de vara något nytt...



Så där blev dom, cerise och silver :)

Jaja nu sover emmelina sen när hon vaknat är det väl dags för mat för hennes del och sedan hämta nellie på dagis.
Och ikväll ska jag på matte b kursen, känner verkligen inte för det idag men de blir nog bra när jag väl är där.. :)

Nä nu ska jag hänga lite tvätt igen och sedan även fixa uppgifterna från programhanteringen som jag missade idag p.g.a hemma med "sjukt barn" :P känns tråkigt att vara hemma med henne när hon är helt frisk :P



Näe sätta fart var det ja!

 

IMORN ÄR DET  TJEJKVÄLL MED  typ 30 ANDRA TJEJER :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback