05.40

Då slog dom små upp ögonen. Jonathan gick ner och fixade välling och tog upp dom så fick jag vara vaken med dom eftersom han var det igår. Men jag lär ju ha hjälp igen sen när dom skulle ner å byta bb och sova. Dom va så trött så nu sover dom igen. Dom hade alltså inte sovit klart när dom vaknade men antar att dom vaknade p.g.a att dom va hungriga eller nå liknande.

Så nu ligger jag här i soffan och har ont i ryggen... dock har jag inte behövt ta nån värktablett för att kunna gå och sitta än så länge.
Så det ska nog gå för mig att köra bil till mamma och papp då jonathan ska jobba 9-12 idag. Visst det är inte nån längre tid men händer något här hemma så kan jag inte fixade det själv eftersom jag knappt orkar bära ett mjölkpaket eller ett joucie paket då hugger det direkt.
Så lär ju knappast orka bära dom små.


Jaja nu ska jag ligga och fixa lite med min uppgift inom pedagogiskt ledarskap.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback