2011

Det har hunnit bli 2011. Jag har haft fullt upp eller så har jag inte varit hemma, däför den dåliga uppdateringen.

Iaf sist jag skrev då höll jag ju på att städa och det blev klart, vi har hunnit handla.
Även firat nyår.
Dagen d för nyår var i förrgår, dagen började med att fixa det sista hemma, sedan åkte jag iväg å köpte lösnaglar + lite annat smått.

Sen hem å duschade å började fixa mig.

Vid 5 kom folk hit, vi började med maten och lite drickande. Maten blev kanon god och trevligt sällskap hade vi :)
Efter maten så åkte vi vidare till Söder hem till Elle, eftersom att vi inte fått någon barnvakt så var jonathan hemma med dom små.

Väl där så började vi köra lite ölspel och pratade och hade trevligt så liksom. Sen kom det mer å mer folk. Var av en av dom var väldigt full... slutade med att han höll på å riva först vardagsrums bordet och massa glas, sen försökte vi få i han massa vatten men det slutade med att det var över hela han. Sen somnade han, dock så började han även att kräkas efter ett tag och satt på ett sätt så att han inte fick upp det ordentligt och andningen blev lite sämre, så vi ryckte in några stycken och några andra ringde ambulans medans. Vi letade på puls och kollade ögonen och sådant. Allt såg bra ut men vi skickade han med ambulansen ändå så att dom fick ta över, vi vet ju liksom inte vad vi gör om det händer något mer eller så.. Ambulansen och sjukhuset vet iaf vad dom gör.

 

Så det var det, sen hände det även lite mer tråkiga saker :( bl.a att jag och min vän frågade en kille där som fixade med musiken om vi fick lyssna på en låt, men då pekade han bara finger åt oss och kastade en nyöppna öl på lisa, det kom även lite på mig.
Och sedan blev det även lite små tjafs mellan mig och lisa, men men det är löst nu :) hoppas jag iaf ;P det verkade som så iaf^^

Lite fylle missförstånd ni vet.

Så om man resumerar min nyårsafton så hade jag hällre bara käkat med vännerna sen låtit dom åkt vidare och jag och jonathan myst hemma med nån cider eller något, och typ ostbricka å sånt :)

Men men det får bli det nyår som kommer :)

Nog om mitt nyår, hur hade ni det ? Hoppas ni hade det bättre iaf :P


Igår var vi typ hos svärmor hela dagen, skönt att komma bort lite!

Idag har vi varit på köpis och bytt lite julklappar och sånt :)

Nu är jag ensam hemma med barnen men dom sover middag en sväng nu, och jonathan är på hockey.
Så när han kommer hem blir det för mig att åka i väg och handla lite, sen får vi se vad som bjuds senare ikväll.. antagligen blir det bara att vara hemma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback