Åhhh

Jag har vaknat på helt fel sida samt barnen oxå... båda är klängiga... och gnälliga.. Men men dom ska få sova en sväng nu snart för dom börjar bli trött igen.
Så får se om det blir bättre sen efter det, hoppas på det iaf!

Blir inte bättre utav att man måste tjata på jonathan att han ska gå upp.. klockan är 08.13 nu och han ska vara på jobbet senast 9... Han lyssnar inte när man säger åt han... eller han kanske gör det men somnar om 2 sek senare igen.
Så drygt varför kan han bara inte gå upp? Då kommer han inte kunna sluta tidigt idag som han sagt att han ska göra bara för att han sovit nu på morgonen :( 

Denna dag kommer vara jobbig :/ suck!

Turen är väl att jag ändå ska få träna ikväll, så man får ut lite agg och få känna sig duktig;P

Nog om mitt gnällande,men måste få ut det någonstans eftersom karln i huset ändå inte lyssnar just nu.


Näe nu ska jag dra upp han ur sängen och sedan lägga dom små, sen får vi se.. vill ta ner julen men vette fan om jag har ork och är på det humöret idag ?
Börjar jag kommer väl saker å ting ändå bara  gå skit, typ saker som kommer gå sönder lr något... känns som en sådan dag idag.


Näe nu blir det annat, hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vet hur de är när man tjatar på karln att kliva upp så ha inte sover över, men blir antingen grinig för att man försöker väcka eller så kliver han inte upp o stänger igen öronen.. sånt kan man verkligen psyka sej på.



lyllos dej som kan träna.. fan de kostar skjortan att träna här.. skit tråkigt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback