Ajajajaj

Det säger jag då... igår hade jag ju ont i ryggen som jag skrev. Men det är inget jämnfört med vad jag känt idag... fy fan asså...

Kan bara säga att ett tag låg jag ihop kuren på golvet och fick ingen styrka alls i benen när jag skulle gå/stå... som jag inte ens kunde... då jag lära gå som en apa med händerna i golvet.. för ryggen gick inte att resa upp... fy fan...
Efter lite voltaren gel och alvedon så kan jag iaf sitta upp nu som jag inte kunnat tidigare.. + att jag kan gå lite bättre.. men satans så ont det gör alltså. Och ryggen är inte rak för fem öre.. den är sne som vet inte vad... den lutar mot höger så tror mig att jag fått en förskjutning i ryggen/bäckenet...

Denna helg längtar jag tills den är över så jag får gå och rätta till det... suck!
Jag som va så glad att jag blivit av med mitt ryggonda efter att varit till kiropraktorn i dec. Men hoppas det blir bra igen efter att knäcka till det igen.


Men men nu blir det bara tv-mys hela kvällen då tjejerna sover redan och jag sitter nu i soffan och kollar på det okända.
Sen ikväll blir det fångrarna på fortet sen får vi se vad som mer sker, det blir iaf mkt försöka gå men inte så sugen på det när det gör så ont. Men det är bästa botemedlet tills på måndag.. om det nu finns nån akuttid vill säga på kiropraktorn...


Nu ska jag kolla vidare på tv:n :P bye!

Kommentarer
Postat av: Mikkki och Milo 8 månader

Det är juh barnen som kostar. Men under ett är det juh gratis =)

2011-01-22 @ 21:01:52
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback