Ännu en dag

Som ni märker  blir bloggen lidande nu ,men det är för att man inte kommit in i rutinerna än efter allt som sker runt om oss nu ;P
Dagen i skolan idag gick bra den med :) och tjejerna va duktiga på dagis har jag hört :) imorn får jag även följa med ... ska bli skoj :)

Idag efter att jag kom hem från skolan så tvättade jag lite, vi åkte även iväg och köpte lite mjölk och sådant... även hunnit tagit ett till pass på friskis och svettis :)
Nu ska jag hoppa in i duschen inte hunnit det än ;P sen ska jag fixa med uppgiften som vi fick som ska vara klar på fredag. Dock är jag nästan klar redan :D skönt!


Busat massa med dom små har jag gjort med :D dom är så gulliga. Nellie sa data idag... haha! så gulligt ;P

Näe nu ska jag ta och hoppa in i duschen!

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Dom är ju så söta när de säger nya ord. Knepigt att dom lär sig sånna ord så snabbt också. Colin säger det med: pappas data hehe.

2011-01-11 @ 19:57:11
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback