Dagen D imorn

Imorn är det dagen D, både för oss att få nytt köksgolv och  sedan för min far som fyller hela 50 år.
Har suttit och fixat med hans present nu på kvällen här :) hoppas han blir nöjd!


Iaf så fick jag en tid hos kiropraktorn vid 1 idag, så gick dit å gud så det knakade när han tröck lite här å där ;P
Men så skönt det var!

Dagen sedan gick kanon i skolan + att hämta dom små på dagis.

Efter skolan och dagis hämtning så gick vi hem och skulle äta lite mellanmål, eller jag rättare sagt men det visade sig att tjejerna oxå ville ha lite frukt :P
Men de var inte det jag skulle berätta utan det jag skulle säga var att när jag kom hem kände jag en doft som inte funnits förr... hmm började jag tänka, vart kommer den ifrån ?
Tillbaka till att vi ska få nytt golv imorn så hade mkt riktigt golvläggaren varit här och kollat hur det såg ut och tagit mått och sånt + att han skurit ett hål i mattan i köket... å där ur kommer det nu en stank av mögel.. jag lovar det luktar i hela huset, jag som är så känslig.

Tur att det är imorn som dom kommer och kollar med fuktmätaren och sedan att vi inte ska vara hemma på hela dagen imorn. Skönt!
Så får se vad som sker, uppföljning sker sen ;P


Nu ska jag fixa lite med skolarbetena tills ons och fredag.


Vi hörs imorn!

bjuder på nån bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback